Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar Lisserdijk. Meer weten? Ontdek meer
Eliza
19 jun 2026 om 11:15
Wij hadden na een lange werkdag erge trek, direct besteld bij thuiskomst en binnen een half uurtje was ons eten er! Top! Patat was lekker, niet slap, ook heel belangrijk!
Ursula
9 mei 2026 om 5:51
binnen de tijd geleverd patat en hamburgers waren erg goed
Rob
21 mrt 2026 om 23:29
Top geregeld
Rob
8 mrt 2026 om 9:44
Alles was TOP geregeld Snel bezorgd ( gezellige bezorger ) Lekker en Voldoende
Denise
8 mrt 2026 om 8:13
Het eten smaakte goed. We miste alleen de saus bij de patat en de mosterd bij de kroket. Verder was het heerlijk.
Rob
4 mrt 2026 om 21:38
Tijd niet meer besteld ivm slechte kwaliteit en zeer lange bezorgtijd Maar ik nu eerlijk zeggen Snel bezorgd en eten was erg lekker Dank jullie wel Ga zo door
Jordy
23 jan 2026 om 20:10
de man die ons als eerste eten kwam brengen na bijna 2 uur wachten was erg aardig. Helaas was het eten koud. De mevrouw aan de telefoon was erg coulant en er werd een nieuwe order geplaatst. De laatste bezorger vroeg het eten terug voor nieuwe portie koud
Ursula
4 jan 2026 om 21:43
heerlijke patat en hele goede hamburgers
mm
19 dec 2025 om 21:40
goede burger; koud bier; snel bezorgd. prima.
Monique
3 dec 2025 om 9:38
een heerlijke hamburger menu echt een aanbeveling